مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-24اقتصادي

افزایش 10 برابری درآمد کشاورزان با احداث باغات در اراضی شیب دار


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افزایش 10 برابری درآمد کشاورزان با احداث باغات در اراضی شیب دار خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افزایش 10 برابری درآمد کشاورزان با احداث باغات در اراضی شیب دار خبر داد.

دکتر اسفندیار حسنی مقدم 2 دوم مرداد در حاشیه مراسم بهره برداری از 16 هزار و 800 هکتار طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار سراسر کشور با اعلام این خبر گفت: یکی از ظرفیت های خوب استان لرستان توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار است.

وی تصریح کرد: استان لرستان پتانسیل بسیار بالایی در این زمینه دارد و عملکرد یک هکتار باغ دیم در قیاس با محصولات زراعی از توجیه اقتصادی خوبی برخوردار بوده و حداقل 10 برابر درآمد کشاورزان ارتقاء پیدا می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: تاکنون 4040 هکتار توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار و کم بازده استان لرستان احداث شده است؛ در سال جاری نیز در صورت تامین اعتبار 5000 هکتار (2000 هکتار توسط مدیریت باغبانی و 3000 هکتار توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری) احداث خواهد شد.

حسنی مقدم در پایان گفت: از کشاورزان هم استانی که زمین های شیب دار در اختیار دارند تقاضا داریم به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کرده و با همکاری جهاد کشاورزی نسبت به احداث باغ در این گونه اراضی اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری درآمد کشاورزان با احداث باغات در اراضی شیب دار

افزایش 10 برابری درآمد کشاورزان با احداث باغات در اراضی شیب دار