مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-24سياسي

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 500 روستای زنجان


مسؤول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: برای اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 500 روستای زنجان برنامه ریزی شده است.

- عباس مولایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان استقلال کشور را در گرو استقلال اقتصادی خواند و اظهار کرد: این موضوع در خود کفایی و تامین امنیت غذایی حائز اهمیت است.

 مسؤول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در زمینه جهاد اقتصادی عنوان کرد: حمایت از تولید، کار، سرمایه ایرانی و در نهایت اقتصاد مقاومتی راه کارهای اساسی برای رسیدن به امنیت غذایی پایدار است.

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی پایه اصلی یک جامعه توسعه یافته و قدرتمند است، افزود: پایین بودن این امنیت توانمندی ها و قابلیت های یک ملت را تحلیل می دهد.

مولایی متوسط عملکرد تولیدات محصولات کشاورزی کشور را پایین داتست و افزود: سریع ترین راهکار ممکن حرکت به سمت خود کفایی، ارتقای بهره وری و افزایش میزان عملکرد است.

مسؤول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه طرح بسیج همگام با کشاورز از سال 1393 توسط سپاه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: این طرح با رویکرد بالا بردن راندمان تولید با بهره گیری از ظرفیت فارغ التحصیلان کشاورزی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 500 روستای زنجان

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 500 روستای زنجان