مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-24سياسي

ایران خواهان عراق مستقل و عزتمند است/ تجلیل از کمک های مومنانه مردم در ایام کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت آیت الله مشکینی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اسبق قم اظهار داشت: رهبری فرمودند آیت الله حاج میرزا علی مشکینی در دوران طاغوت جز پیشگامان نهضت اسلامی و در دوران جمهوری اسلامی در شمار مجاهدان واقعی محسوب می شدند.

وی به روز عرفه و نیایش اشاره کرد و یادآور شد: این روز حال و هوای دیگری دارد و روز شناخت و ادراک نعمت های خداوند بر بندگان است؛ این روز از ایام الله بوده و از روزهای خاص خداوند محسوب می شود.

امام جمعه قم با اشاره به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این دیدار بیانگر اهمیت روابط ایران و عراق و میزان تاثیر برادری و علاقه دو ملت به یکدیگر است و نقش محوری مرجعیت عالی عراق و تقویت حشدالشعبی تضمین کننده استقلال وحدت و انسجام عراق به شمار می رود.

آیت الله سعیدی یادآور شد: نخست وزیر عراق از زمان آغاز به کار دولت خودش نشان داده به گسترش مناسبات با ایران علاقمند است و بازگشایی گذرگاه های مرزی گام مثبتی در این راستا بوده است.

وی با بیان اینکه گسترش روابط ایران و عراق مخالفینی از جمله آمریکا دارد افزود: به هیچ وجه نباید از آمریکا ترسید چرا که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خواهان عراق مستقل و عزتمند است/ تجلیل از کمک های مومنانه مردم در ایام کرونا

ایران خواهان عراق مستقل و عزتمند است/ تجلیل از کمک های مومنانه مردم در ایام کرونا