مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:302020-07-25اقتصادي

بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای سیمکان جهرم


طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس، مدیر عامل شرکت آبفای فارس و جمعی از مسئولین محلی، پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهارطاق بخش سیمکان شهرستان جهرم وارد مدار بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس، مدیر عامل شرکت آبفای فارس و جمعی از مسئولین محلی، پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق "چهارطاق" بخش "سیمکان شهرستان جهرم" وارد مدار بهره برداری شد.

پروژه آبرسانی به روستاهای شرق چهارطاق از توابع بخش سیمکان شهرستان جهرم، با صرف اعتباری بالغ بر 6.

21 میلیارد ریال اجرایی شده و با بهره برداری از آن علاوه بر روستاهای شرق چهارطاق، منجر به تامین آب بهداشتی روستاهای دهقانان و دشت دال، شده است.

رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه افتتاح این پروژه با قدردانی از اقدامات شرکت آبفای استان فارس، تلاش های این مجموعه در سال های اخیر را در رفع چالش های آب، تاثیرگذار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، مدیر عامل شرکت آبفای فارس نیز گفت: این پروژه شامل اجرای بیش از 6565 متر خط انتقال آبرسانی با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایزهای 75 و 160 میلیمتر، اصلاح 4500 متر خط انتقال برق رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای سیمکان جهرم

بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای سیمکان جهرم