مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:202020-07-25بين الملل

کشته شدن 4 فرمانده و 14 عضو طالبان در خوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری جمهور افغانستان، وزارت دفاع ملی افغانستان می گوید که در درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در ولایت خوست، - وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که طی درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در ولایت خوست، چهار فرمانده و 14 عضو این گروه کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری جمهور افغانستان، وزارت دفاع ملی افغانستان می گوید که در درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در ولایت خوست، تلفات سنگینی به آنها وارد شده است.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که این درگیری شب گذشته زمانی به وقوع پیوست که طالبان به پاسگاه های امنیتی در ولسوالی موسی خیل ولایت خوست حمله کردند.

در این اطلاعیه آمده است: روز گذشته، گروهی از طالبان قصد داشتند به نیروهای ملی دفاعی کشور در منطقه های دوه مندې و سور کلی ولسوالی موسی خیل ولایت خوست حلمه و راه میان مرکز خوست و ولسوالی موسی خیل را با بمبگذاری تخریب کنند که نیروهای ملی دفاعی کشور با پشتیبانی نیروهای هوایی از اجرای این برنامه دشمن جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 4 فرمانده و 14 عضو طالبان در خوست

کشته شدن 4 فرمانده و 14 عضو طالبان در خوست