مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 12:002020-07-25فرهنگي

حکایت روزهای شلوغ انقلاب در چند فریم عکس


نمایش «عکس از م.

صیاد» همسو با رویکرد آرشیومحور در دو بخش با محوریت دو موضوع انقلاب و جنگ روز جمعه (سوم مردادماه) در مرکز نبشی افتتاح شد و تا چایان تابستان نیز ادامه دارد.

- نمایش عکس از م.

صیاد همسو با رویکرد آرشیومحور در دو بخش با محوریت دو موضوع انقلاب و جنگ روز جمعه (سوم مردادماه) در مرکز نبشی افتتاح شد و تا چایان تابستان نیز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس محمد صیاد عصر روز جمعه (سوم مردادماه) و در روزهایی که نشانه های کرونا در هر جایی از شهر دیده می شود، با حضور تعدادی از هنرمندان عکاس، علاقه مندان و مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

نمایشگاه محمد صیاد قرار است تا پایان تابستان در دو بخش تصاویر انقلاب و جنگ برگزار شود که هر بخش از این نمایشگاه بیش از چند­صد فریم عکس­ را شامل می­ شود و به روایت مستند و اخباری صحنه هایی از این دو واقعه می پردازد.

پس از نمایشگاه اقلیم حیرانی که روایت رنج آوارگان و کوچندگان کردهای عراق و پناه شان به خاک ایران در دوران اعمال فشار حکومت صدام بر آن­ ها بود، این دومین نمایش عکس های خبری محمد صیاد در مرکز نبشی است.

روایت بخش اول از گرماگرم روزهای انقلاب آغاز می ­شود: عکس هایِ سرریز از جمعیت، روزهایی را به یاد می ­آورد که مردم و خیابان ­های تهران به تماشای پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت روزهای شلوغ انقلاب در چند فریم عکس

حکایت روزهای شلوغ انقلاب در چند فریم عکس