مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-26سياسي

مرکز آموزش جوار کارگاهی بزرگترین مجتمع صنعتی استان یزد افتتاح شد


مرکز آموزش جوار کارگاهی مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو اردکان به عنوان بزرگترین مجتمع صنعتی استان یزد طی مراسمی با اعطای مجوز فعالیت، آغاز بکار کرد.

- ایسنا/یزد مرکز آموزش جوار کارگاهی مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو اردکان به عنوان بزرگترین مجتمع صنعتی استان یزد طی مراسمی با اعطای مجوز فعالیت، آغاز بکار کرد.

این مراسم به مناسبت هفته ملی مهارت و به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد.

اوسط هاشمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این آیین افتتاحیه گفت: مهارت می تواند راهکار نجات بخش برای برون رفت جوانان از کسالت باشد و در این راستا باید بتوانیم نگاه مردم و جامعه را به مهارت تغییر دهیم.

وی همچنین بر صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و ارائه آموزش های ضمن کار تاکید کرد و گفت: باید در تعامل با مجامع، نقش مهارت و ارتقای آن را گسترش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد، مجتمع صنعتی معدنی چادرملو، بزرگترین مجتمع صنعتی استان یزد فعال در حوزه های معدنی، گندله سازی، احیا و فولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش جوار کارگاهی بزرگترین مجتمع صنعتی استان یزد افتتاح شد

مرکز آموزش جوار کارگاهی بزرگترین مجتمع صنعتی استان یزد افتتاح شد