مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 17:402020-07-26سياسي

مراسم روز عرفه در فضای باز برگزار شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به برگزاری مراسم روز عرفه در فضای باز اشاره کرد و گفت: مراسم روز عرفه باید در فضای باز برگزار شود و کسی حق ندارد در مساجد مراسم برپا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص وضعیت بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد، گفت: این بیماری واکسن و درمان خاصی ندارد و باید به زندگی با کرونا عادت کنیم.

وی اظهار کرد: اقدامات خوبی برای کاهش این بیکاری در استان انجام می شود ولی باز هم کم است و رعایت پروتکل های بهداشتی باید به جد دنبال شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است، گفت: شهر زنجان شرایط عادی ندارد و همچنان قرمز است و هیچکدام از شهرستان های استان سفید نیست.

نافچی تاکید کرد: رسانه ها و صدا و سیما باید نسبت به اطلاع رسانی و آگاه بخشی از بیماری کرونا در استان نهایت همکاری را بکنند و در جامعه بیان کنند که کرونا همچنان است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید رعایت پروتکل های بهداشتی را به 100 درصد برسانند، افزود: شبکه بانکی استان در رعایت پروتکل های بهداشتی در استان بسیار ضعیف عمل می کند و می توانند هسته های همیار سلامت را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز عرفه در فضای باز برگزار شود

مراسم روز عرفه در فضای باز برگزار شود