مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-27سياسي

کمبود تخت بیمارستانی در برخی شهرستان های استان زنجان مشهود است


رییس مجمع نمایندگان استان زنجان،گفت: کمبود تخت بیمارستانی در برخی شهرستان های استان زنجان مشهود است و شهرهایی وضعیت مناسبی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی خاتمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، سیمای آب استان را نگران کننده اعلام کرد و گفت: بیش از 80 درصد آب شرب به منابع زیرزمینی بستگی دارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تامین اعتبار پروژه های سد سازی با مشکل مواجه است، افزود: فعالیت کارگاه های سد سازی منوط به پرداخت به پیمانکاران است و زنجان پس از خوزستان بدهکارترین استان به پیمانکاران بخش آب است.

رییس مجمع نمایندگان استان زنجان، در ادامه با اشاره به اینکه برخی مناطق استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند و در وضعیت موجود اتین امر چالش های را به دنبال داشته است، تاکید کرد: کمبود تخت بیمارستانی در برخی شهرستان های استان زنجان مشهود است و شهرهایی وضعیت مناسبی وجود ندارد.

خاتمی وضعیت استان زنجان را به لحاظ کمبود شبکه آزادراهی را یادآور شد و گفت: سهم استان زنجان از آزادراه های کشور کم بوده و در راه سازی و نگهداری راه های اساسی نیز در استان مشکل وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت بیمارستانی در برخی شهرستان های استان زنجان مشهود است

کمبود تخت بیمارستانی در برخی شهرستان های استان زنجان مشهود است