مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:302020-07-28اقتصادي

امسال رغبت کشاورزان به فروش گندم دوچندان شده است


در حال حاضر 80 درصد از گندم مزارع شهرستان به میزان 15 هزار و 500 هکتار برداشت شده و تاکنون 30 هزار و 500 تن آن به مراکز خرید گندم تحویل شده است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر 80 درصد از گندم مزارع شهرستان به میزان 15 هزار و 500 هکتار برداشت شده و تاکنون 30 هزار و 500 تن آن به مراکز خرید گندم تحویل شده است.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته پرداخت مطالبات گندمکاران بهتر و روان تر انجام می گیرد و این امر در رضایتمندی دهقانان و کشاورزان از نقش مؤثری برخوردار بوده است.

وی افزود: با تعیین و پیش بینی قیمت مناسب توسط دولت برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان رغبت آنها در تحویل گندم به مراکز خرید نسبت به سال های گذشته دوچندان شده و خوشبختانه در سطح شهرستان گندم مطلوب و با کیفیت بالا و مرغوب تحویل مراکز خرید می شود ضمن اینکه هر ساله کیفیت گندم شهرستان اسدآباد مرغوب و بالا بوده است.

درویشی با تقدیر از کشاورزان اسدآباد به جهت تحویل گندم تولید شده خود با کیفیت بالا و مطلوب به مراکز خرید و تشکر از دولت در پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان گندم کار تصریح کرد: در حال حاضر پنج مرکز خرید شامل کارخانه آرد، سیلوی ظفری ساقه طلایی، تعاون روستایی موسی آباد، انبار تعاون روستایی دهستان چهاردولی در روستای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال رغبت کشاورزان به فروش گندم دوچندان شده است

امسال رغبت کشاورزان به فروش گندم دوچندان شده است