مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:402020-07-28سياسي

از نمازگزاران جمعه هادی شهری تجلیل به عمل آمد


به مناسبت چهل و یکمین سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در 5 مرداد 57 از خادمین نمازجمعه هادی شهر تجلیل به عمل آمد.

- همایش تجلیل از خادمین نمازجمعه هادی شهر با حضور حجت الاسلام آزادی کناری امام جمعه هادی شهر، در دفتر امام جمعه هادی شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسین آزادی کناری امام جمعه هادی شهر با بیان اینکه نماز جمعه یکی از نعمت های بزرگ الهی و مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام و مسلمانان است، اظهار کرد: سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور پس از انقلاب که با حکم ولی فقیه برگزار شد را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه نمازجمعه از اهمیت ویژه ای در انقلاب اسلامی برخوردار است، افزود: یکی از مهم ترین ویژگی های نمازجمعه پس از انقلاب برپایی این امر مهم توسط حکم ولی فقیه بوده است که با دستور امام خمینی به عنوان ولی فقیه همزمان با تشکیل حکومت اسلامی شکل گرفت و اولین امام جمعه پایتخت مرحوم طالقانی بودند که به پاس این اقامه با شکوه نمازجمعه، 5 مرداد را سالروز گرامیداشت این روز بزرگ نامیدند تا این امر مهم در دین تبلیغ شود.

امام جمعه هادی شهر با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی امام راحل با ژرف اندیشی در اسلام، نمازجمعه را برای تقویت اسلام تشکیل داد، تصریح کرد: ائمه جمعه در این روز باید با بیان عظمت و اهمیت نمازجمعه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نمازگزاران جمعه هادی شهری تجلیل به عمل آمد

از نمازگزاران جمعه هادی شهری تجلیل به عمل آمد