مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:502020-07-29سياسي

رایزنی با ترکیه برای بازگشایی مرز کوزه رش سلماس در حال انجام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از رایزنی با مقامات کشور ترکیه برای بازگشایی مرز کوزه رش سلماس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفوی ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار سلماس اظهارکرد: امروزه تجارت مرزی و مراوده تجاری با کشورهای همسایه مهمترین مسئله کشور در شرایط ظالمانه تحریم است و طی جلسات مختلف در شورای تأمین استان مصوبات و موافقت های لازم با بازگشایی مرز کوزه رش صورت گرفته اما مسئله مهمتر رضایت کشور ترکیه برای این امر است که در این خصوص رایزنی ها از مجاری مختلف در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در صورت فعال شدن پایانه مرزی کوزه رش و استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی، شهرستان سلماس از جمله نزدیک ترین راه به کشور ترکیه، راه آهن، همجوار با استان آذربایجان شرقی، جاده دوبانده مواصلاتی، منطقه ویژه اقتصادی می تواند به عنوان یکی از بزرگترین هاب های ورود و خروج کالای کشور مطرح شود.

مصطفوی گفت: در حوزه نجات دریاچه ارومیه و انجام پروژه های مختلف در سطح استان دولت عملکرد خوبی داشت و نیاز است تا همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در زمینه هایی چون توجه به جوانان، تأمین مسکن و اشتغال این قشر جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با ترکیه برای بازگشایی مرز کوزه رش سلماس در حال انجام است

رایزنی با ترکیه برای بازگشایی مرز کوزه رش سلماس در حال انجام است