مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-31اقتصادي

اختصاص اعتبار 1,600 میلیارد تومانی صندوق توسعه برای آبیاری نوین


مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص 1,600 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای توسعه سامانه های نوین آبیاری در سال جاری خبر داد.

- مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص 1,600 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای توسعه سامانه های نوین آبیاری در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس زارع در بازدید از پروژه های آبیاری نوین استان یزد اظهار کرد: در سال جاری 162 هزار هکتار از اراضی کشور تحت پوشش سامانه های نوین آبیاری قرار گرفته است که ازاین میزان 32 هزار هکتار آن تحویل بهره بردار شده و 130 هزار هکتار آن در حال اجراست.

وی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری در ردیف طرح های اقتصاد مقاومتی است و تأثیر مستقیمی در امنیت غذایی و خودکفایی کشور دارد و طی چند سال اخیر با موافقت مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی نیز اعتبارات خوبی برای آن تخصیص داده شده است.

زارع گفت: در سال 99 بیش از 1,600 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی در اختیار طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری قرار گرفته است که بر اساس عملکرد استان ها توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 1,600 میلیارد تومانی صندوق توسعه برای آبیاری نوین

اختصاص اعتبار 1,600 میلیارد تومانی صندوق توسعه برای آبیاری نوین