مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-01دانش

ساخت ترانس های صنعت ریلی؛ تلفیق علم و صنعت برای رفع مشکلات


به گفته پژوهشگر جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی، با همکاری جهاد دانشگاهی و شرکت رجا تمام واگن های خودانرژی در حال تبدیل به واگن های 660 ولتی هستند و با این کار سیستم گرمایش و سرمایش واگن ها بدون هیچ خرابی، - ساخت ترانس های صنعت ریلی؛ تلفیق علم و صنعت برای رفع مشکلات به گفته پژوهشگر جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی، با همکاری جهاد دانشگاهی و شرکت رجا تمام واگن های خودانرژی در حال تبدیل به واگن های 660 ولتی هستند و با این کار سیستم گرمایش و سرمایش واگن ها بدون هیچ خرابی، دشارژ و.

به نحو احسن کار می کنند.

مهندس رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، طراحی و ساخت ترانس های فشار قوی صنعت ریلی از سال 1380 در جهاد دانشگاهی شروع شده و این نهاد تاکنون قراردادهای زیادی برای تجهیز واگن های شرکت رجا داشته است.

این محقق با اشاره به مشکلات واگن های قطار گفت: در گذشته واگن ها از سیستم ژنراتور استفاده می کردند.

در زمان حرکت قطار، برق واگن با نیرومحرکه حرکت چرخ های قطار تامین می شد.

زمان توقف واگن ها در ایستگاه، ژنراتورها از حرکت می ایستادند و از باطری استفاده می کردند.

به دلیل اینکه باتری توان جواب گویی به انرژی مورد نیاز کمپرسور و المنت سیستم های سرمایشی و گرمایشی را نداشت، بیشتر در تابستان ها واگن ها دچار خسارت می شدند و سیستم های سرمایشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ترانس های صنعت ریلی؛ تلفیق علم و صنعت برای رفع مشکلات

ساخت ترانس های صنعت ریلی؛ تلفیق علم و صنعت برای رفع مشکلات