مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-01سياسي

547 کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به تحصیل بازگشتند


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی گذشته 547 کودک بازمانده از تحصیل در استان شناسایی و جذب کلاس های درس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از ایجاد مجمع حمایت کودکان بازمانده از تحصیل را در بهارستان علم و ادب  در آینده نزدیک خبرداد و اظهار داشت: بسیاری از کودکان به واسطه فقر مالی، باورهای غلط موجود در جامعه، بی سرپرستی و یا بدسرپرستی درس و مدرسه را رها کرده و ترک تحصیل کرده اند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین زمینه ساز شناسایی بیشتر و حضور مجدد کودکان بازمانده از تحصیل در کلاس درس بوده و ارتقای سطح مهارت های این کودکان نیز رویکرد دیگر آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان  اینکه آموزش و پرورش استان  به تنهایی نمی تواند در شناسایی، جذب و مهارت آموزی کودکان بازمانده از تحصیل موفق باشد، اضافه کرد: برای حل مشکل این کودکان باید خیرین در قالب سازمان های مردم نهاد پای کار بیایند.

واقعی عنوان کرد: این مجمع به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سراسر استان با معرفی و شناسایی  آموزش وپرورش، خدمات آموزشی و پرورشی در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری از قبیل تهیه لوازم التح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

547 کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به تحصیل بازگشتند

547 کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به تحصیل بازگشتند