مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-01اجتماعي

ایجاد مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل استان به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سراسر استان با معرفی و شناسایی آموزش و پرورش، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل استان به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سراسر استان با معرفی و شناسایی آموزش و پرورش، خدمات آموزشی و پرورشی در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری ارائه خواهد داد.

محمدعلی واقعی، امروز شنبه 11 مرداد در نشست شورای معاونین این اداره کل، از ایجاد مجمع حمایت کودکان بازمانده از تحصیل را در بهارستان علم و ادب در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته 947 کودک بازمانده از تحصیل در استان شناسایی و جذب کلاس های درس شدند.

وی بیان کرد: بسیاری از کودکان به واسطه فقر مالی، باورهای غلط موجود در خورده فرهنگ ها، بی سرپرستی و یا بدسرپرستی درس و مدرسه را رها کرده و ترک تحصیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، استفاده از ظرفیت خیرین را زمینه ساز شناسایی بیشتر و حضور مجدد کودکان بازمانده از تحصیل در کلاس درس دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح مهارت های این کودکان رویکرد دیگر آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل

ایجاد مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل