مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 21:102020-08-02بين الملل

توافق نفتی شرکت آمریکایی با کردهای سوریه


تروریست های آمریکایی که در سال های اخیر و پس از شکست داعش اقدام به سرقت نفت سوریه کرده اند، این بار پای کردهای این کشور را برای قانونی نشان دادن سرقت خود به میان کشیده اند و به همین منظور یک قرارداد با گروه های کرد شمال سوریه امضاء کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هرچند آمریکا از حضور در منطقه غرب آسیا اهداف مختلفی را پیگیری می کند، اما دستیابی به نفت مجانی این منطقه از مهم ترین هدف های یانکی ها بشمار می رود.

آمریکا در سال های اخیر با به راه انداختن جنگ های مختلف در کشورهای منطقه همچون سوریه، عراق، یمن، جنگ رژیم بعث صدام علیه ایران و توطئه های دیگر همواره به دنبال ضعیف کردن کشورهای اسلامی و سلطه بر آنها بوده است.

یانکی ها در این راه چند هدف عمده دیگر را نیز پیگیری کرده اند که ایجاد، تجهیز، آموزش و حمایت های همه جانبه از گروه های تروریستی همچون داعش و النصره (تحریر الشام) از جمله آنهاست که از این طریق، خود درگیر جنگ با کشورهای ضدامپریالیستی نشوند، چراکه وقتی مسلمانان یکدیگر را بکشند دیگر نیازی نیست تا نظامیان آمریکایی وارد جنگ با مسلمانان برای تسلط بر آنها بشوند.

فروش سلاح به یک طرف و یا طرف های درگیر در جنگ های منطقه از دیگر اهداف تروریست های آمریکایی به شمار می رود و یانکی ها از این طریق توانسته اند در چند دهه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نفتی شرکت آمریکایی با کردهای سوریه

توافق نفتی شرکت آمریکایی با کردهای سوریه