مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-03پزشكي

بیشترین مشکلات مربوط به تأمین وسایل حفاظتی است


نماینده سازمان بهداشت جهانی از راه اندازی خط تولید وسایل حفاظتی در همدان ابرازخرسندی کرد و گفت: بیشترین مشکلات موجود در مقابله با کروناویروس مربوط به تأمین وسایل حفاظتی است.

- ایسنا/همدان نماینده سازمان بهداشت جهانی از راه اندازی خط تولید وسایل حفاظتی در همدان ابرازخرسندی کرد و گفت: بیشترین مشکلات موجود در مقابله با کروناویروس مربوط به تأمین وسایل حفاظتی است.

پروفسور کریستفور همفلد دوشنبه 13 مردادماه در نخستین سفر به استان همدان در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، با بیان اینکه امروزه بسیاری از پزشکان در خط اول مقابله با کرونا خدمت می کنند، ضمن رضایت از انتشار مقالات پژوهشی در حوزه کرونا، به مسائل مربوط به ورود اقلام بهداشتی درمانی به کشور و به برنامه های سازمان بهداشت برای تولید کیت های تست تشخیصی و فراهم آوردن وسایل بهداشتی اشاره کرد.

وی با تأکید بر اهمیت حوزه آموزش بهداشت، سلامت و ارتقای بهداشتی و ابرازامیدواری از ارتقاء سواد بهداشتی، به ارزشمندی پایلوت بودن همدان در برنامه هر خانه، یک پایگاه سلامت اشاره کرد و گفت: با شنیدن گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی متوجه موقعیت اپیدمی همدان و نحوه برخورد با اپیدمی و کنترل آن شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مشکلات مربوط به تأمین وسایل حفاظتی است

بیشترین مشکلات مربوط به تأمین وسایل حفاظتی است