مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-03فرهنگي

ماجرای خانه هنرمندان اصفهان و بقیه حواشی


آن طور که رییس حوزه هنری اصفهان در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند، عصر 12 مردادماه تعدادی از هنرمندان شاخه نمایش، طبق روال معمول برای شرکت در برنامه هفتگی پاتوق یکشنبه های تئاتر به محل خانه هنرمندان مراجعه کرده اند و آن طور که از فیلم های منتشرشده در فضای مجازی پیداست، - ایسنا/اصفهان آن طور که رییس حوزه هنری اصفهان در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند، عصر 12 مردادماه تعدادی از هنرمندان شاخه نمایش، طبق روال معمول برای شرکت در برنامه هفتگی پاتوق یکشنبه های تئاتر به محل خانه هنرمندان مراجعه کرده اند و آن طور که از فیلم های منتشرشده در فضای مجازی پیداست، محمدرضا بزرگ زاد و اسدالله بابایی، نمایشنامه خوانان این نشست بوده اند.

در اصفهان تنها یک مکان به نام هنرمندان مزین شده؛ یک خانه هشتاد ساله ثبت ملی، که به تازگی با رأی دادگاه، خلع ید حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش پرورش و همچنین، شهرداری این شهر از آن اعلام و بنیاد شهید اصفهان، به عنوان مالک آن شناخته شده است؛ مالکی که نمایندگان آن، سه شنبه هفته گذشته به دفتر حوزه هنری اصفهان رفته و گفته اند که ما به ملک مان نیاز داریم.

کدام ملک؟ همان که سی سال است هنرمندان شاخه های تئاتر، کارتون، طنز، شعر و داستان و ادبیات پایداری، گرافیک، خط و خوشنویسی، نقاشی و نگارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خانه هنرمندان اصفهان و بقیه حواشی

ماجرای خانه هنرمندان اصفهان و بقیه حواشی