مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 18:152020-08-03سياسي

ابَر حریفی به نام آیت الله خامنه ای


در یادداشتی تحت عنوان ابَر حریفی به نام آیت الله خامنه ای نوشت:   1- قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران در ژوئن 2010 (25 خردادماه 1389) یعنی دقیقاً در سالگرد فتنه آمریکایی-اسراییلی 88 صادر شد.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا که همراه با رافائل کوریا، رییس جمهوری اکوادور، در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، درباره این قطعنامه گفت: فکر می کنم منصفانه است اگر بگویم این تحریم ها مهم ترین تحریم هایی است که ایران تا کنون با آن مواجه شده است ! خبرنگار واشنگتن پست در همان کنفرانس مطبوعاتی از هیلاری کلینتون می پرسد فکر نمی کنید که این قطعنامه علیه ملت ایران است و نه دولت ایران ؟ و توضیح می دهد، مفاد قطعنامه نشان می دهد که فشار های ناشی از آن بر ملت ایران وارد می شود و نه دولت .

کلینتون نظر خبرنگار واشنگتن پست را رد نمی کند و فقط می گوید به هر حال، این ملت ایران است که باید به نظام فشار بیاورد ! 2- ریچارد نفیو، بیش از 10 سال مدیریت تحریم ها را در وزارت خزانه داری آمریکا بر عهده داشته است.

او که به معمار تحریم ها شهرت دارد در کتابی با عنوان هنر تحریم ها که اواخر سال 1396 منتشر کرده است به چگونگی تحریم ها و اهداف متفاوت آن می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابَر حریفی به نام آیت الله خامنه ای

ابَر حریفی به نام آیت الله خامنه ای