مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-04اجتماعي

کودکان بازمانده از تحصیل را به کلاس درس برگردانیم


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل به منظور توسعه شاخص های تعلیم و تربیت، برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی تشکیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل به منظور توسعه شاخص های تعلیم و تربیت، برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی تشکیل می شود.

محمدعلی واقعی، امروز سه شنبه 14 مرداد در جلسه تشکیل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، اظهار کرد: در این مجمع، با کمک خیرین نیکوکار استان، کودکان بازمانده از تحصیلی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل بازمانده و یا منصرف می شوند، شناسایی و جذب کلاس های درس می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی و جذب 947 کودک بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی گذشته، کمک به هم نوع را وظیفه ای انسانی دانست و بیان کرد: مجمع خیرین حامی دانش آموز بازمانده از تحصیل با هدف فراهم کردن امکانات تحصیل برای اقشار آسیب پذیر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تشکیل می شود.

واقعی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند از عهده مشکلات و چالش های فرایند تعلیم و تربیت برآید، افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند در این زمینه ورود پیدا کنند از این رو مجمعی را شکل داده ایم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بازمانده از تحصیل را به کلاس درس برگردانیم

کودکان بازمانده از تحصیل را به کلاس درس برگردانیم