مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-04سياسي

برنامه های هر ساله به علت کرونا امسال در فضای مجازی برگزار می شود


امسال هم برنامه های متعددی پیش بینی کرده بودیم ولی به خاطر ویروس کرونا امکان برگزاری بسیاری از آنها وجود ندارد و تمام برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری مراسم بزرگداشت مباهله عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد.

علی انسانی رییس ستاد مردمی مباهله در ابتدای این جلسه با بیان اینکه مباهله انرژی هسته ای شیعه است، گفت: امام رضا (ع) فرموده اند بالاترین فضیلت امیرالمومنین (ع) در مباهله است.

وی افزود: ستاد مردمی مباهله به لطف امام علی (ع) حدود 5-6 سال است که مشغول شده و برنامه های مختلفی درباره این موضوع برگزار می کند.

ما در ابتدای کار وقتی سراغ مراجع شیعه رفتیم و در این باره با آنها صحبت کردیم با استقبال خیلی خوبی مواجه شدیم و از همان ابتدا افراد نامداری در برنامه های هر سال ما شرکت کردند.

رییس ستاد مردمی مباهله ادامه داد: سیدعلی خمینی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله صافی از جمله افرادی بودند که در سالهای مختلف در کنار ما در مراسم بزرگداشت مباهله حضور داشتند.

امسال هم برنامه های متعددی پیش بینی کرده بودیم ولی به خاطر ویروس کرونا امکان برگزاری بسیاری از آنها وجود ندارد ولی قرار است تمام برنامه هایی که هر سال برگزار می شد از جمله تواشیح، سرود و نمایش در فضای مجازی برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هر ساله به علت کرونا امسال در فضای مجازی برگزار می شود

برنامه های هر ساله به علت کرونا امسال در فضای مجازی برگزار می شود