مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-05سياسي

بازدید استاندار فارس از دفتر خبرگزاری فارس/ مشکل آب بیرم موقتا برطرف شده است


در آستانه روز خبرنگار، استاندار فارس در رأس هیئتی متشکل از برخی معاونان و مدیران کل استان از دفتر خبرگزاری فارس در شیراز بازدید کرد.

- خبرگزاری فارس، شیراز - در آستانه روز خبرنگار، استاندار فارس در رأس هیئتی متشکل از برخی معاونان و مدیران کل استان از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل روابط عمومی استانداری و تیم همراه با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در شیراز با مدیر و اعضای هیئت تحریریه دیدار کردند.

با دید فراجناحی نسبت به مجموعه های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی، نخبگان می نگرم  عنایت الله رحیمی در آستانه 17 مرداد با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: اینجانب با دید فراجناحی نسبت به مجموعه های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی، نخبگان می نگرم و معتقدم مجموعه رسانه باید با مسلح شدن به ملزومات شامل نیروی متخصص، امکانات و تجهیزات و داده های صحیح و موثق به سمت رسالت خود گام بردارد؛ چراکه این امر منجر به تقویت آن رسانه می شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اطلاع رسانی شفاف و حراست و حفاظت از اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران توسط هر رسانه اظهار داشت: به کارگیری نیروی انسانی متخصص، تجهیزات، امکانات و اطلاعات و دیتا های درست و دقیق برای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار فارس از دفتر خبرگزاری فارس/ مشکل آب بیرم موقتا برطرف شده است

بازدید استاندار فارس از دفتر خبرگزاری فارس/ مشکل آب بیرم موقتا برطرف شده است