مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 18:502020-08-05سياسي

دور دوم رزمایش کمک های مومنانه کلید خورد


به همت سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران دور دوم رزمایش کمک های مؤمنانه در سه مرحله برگزار می شود و به 250 هزار خانواده کمک می شود.

- ایسنا/تهران به همت سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران دور دوم رزمایش کمک های مؤمنانه در سه مرحله برگزار می شود و به 250 هزار خانواده کمک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موج دوم رزمایش کمک های مؤمنانه سپاه استان تهران عصر چهارشنبه با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده و حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) و جمعی از خیرین و بسیجیان آغاز شد.

سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این رزمایش با بیان این که مرحله اول از دومین دور این رزمایش در دهه ولایت اجرا می شود، گفت: در این ایام که شیوع ویروس کرونا دنیا را درگیر مشکلات عدیده ای کرده است ، تمام دنیا نگاهشان به جمهوری اسلامی دوخته شده و بسیاری از کشورها متعجب هستند که انقلاب اسلامی و ملت با عظمت ایران چگونه در کوران مشکلات و در شرایط سختی که با تحریم و مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند، توانسته است خودش را حفظ کرده و با تکیه بر ظرفیت های مردمی و داخلی خود، چه در زمینه پزشکی و ساخت و تولید داروهای مختلف در کمک به قشرهای آسیب پذیر خوب بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم رزمایش کمک های مومنانه کلید خورد

دور دوم رزمایش کمک های مومنانه کلید خورد