مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-06سياسي

استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،گفت: استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است و کسی حق ندارد از این مهم که سلامتی مردم را تامین می کند خود داری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه زدن ماسک از الزامات است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی مختص همه است.

وی اظهار کرد: استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است و کسی حق ندارد از این مهم که سلامتی مردم را تامین می کند خود داری کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه 90 درصد زنجانی ها از ماسک استفاده می کنند، افزود: واحدهای صنفی در استان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نمی کنند.

نافچی تاکید کرد: باید جلوی فعالیت اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند گرفته شود.

وی افزود: این استان بالاترین تست کرونا در سطح کشور را داشته است و این اقدام بسیار خوب بود و امروز این بیماری در استان رو به کاهش است و امیدواریم این بیماری به صفر برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه تشکیل همیاران سلامت در استان در کاهش این بیماری بسیار موثر است، افزود: در استان باید همیاران سلامت به خوبی انتخاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است

استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است