مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-09سياسي

جولان کرونا و بوستان نشینی مسافران/ شهردار سرخه: دستور بستن نداریم+ تصاویر


بوستان نشینی مسافران در شرایط جولان ویروس کرونا یکی از دغدغه های مردم شهر سرخه است؛ اما شهردار سرخه می گوید: برای بستن پارک ها و تفرجگاه ها باید دستور ستاد کرونای استان سمنان برسد.

- و مشکلات آن، در حال استراحت هستند.

با توجه به درخواست ها و پیگیری های مکرر مردم مبنی بر عدم اجازه شهرداری سرخه جهت ورود و اسکان مسافران در پارک ها، با شهردار سرخه به گفت وگو نشستیم.

نمی توانیم پارک ها را ببندیم! مصطفی نطنزی، شهردار سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن شهرستان سرخه در وضعیت خاص کرونا ی استان سمنان به شهرستان سرخه ابلاغ شود.

شهرداری به هیچ وجه وظیفه ممانعت ندارد شهردار سرخه تصریح کرد: شهرداری به هیچ وجه وظیفه ممانعت از ورود مردم و مسافران به بوستان ها و پارک ها در ورودی شهر و حتی در وادی السلام را ندارد؛ بلکه با هدف جلوگیری از افزایش تجمعات و ترددها، هشدارهای لازم را در قالب پیام های مختلف به مردم اعلام می دارد.

نطنزی اضافه کرد: با توجه به شیوع اوج دوم کرونا ، شهرداری سرخه در هفته اخیر به نصب بنری برای اعلام عدم حضور و تجمع همشهریان در آرامستان اقدام کرده است.

باید دستور برسد تا اقدام کنیم شهردار سرخه گفت: در پیک اول شیوع ویروس شاهد روند صعودی مبتلایان به کرونا که مراتب شدت آن نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا و بوستان نشینی مسافران/ شهردار سرخه: دستور بستن نداریم+ تصاویر

جولان کرونا و بوستان نشینی مسافران/ شهردار سرخه: دستور بستن نداریم+ تصاویر