مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-09سياسي

خبرگزاری فارس نسبت به مسائل روز موضع گیری های جسورانه و تحلیل های شفاف دارد


خبرگزاری فارس جزو خبرگزاری های فعال استان است که همیشه سعی داشته با جدیت نسبت به مسائل روز موضع گیری و تحلیل داشته باشد و با جسارت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نصرت الله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج عصر امروز به مناسبت هفتهٔ خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد و گفت: اگر ما رسانه های قدرتمند و اثرگذاری داشته باشیم قطعاً در بسیاری از حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می توانیم اثرگذاری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: رسانه ها باید به جامعه خط بدهند و اثرگذار باشند، اما اکنون متأسفانه این وضعیت معکوس است و رسانه ها صرفاً منعکس کنندهٔ اخباری هستند که در بطن جامعه می گذرد که این تنها بخشی از رسالت آن ها است.

علیرضایی ادامه داد: انعکاس واقعیات، اخبار، مسائل روز، سیاست های ابلاغی، جلسات، مواضع و دیدگاه ها از رسالت های رسانه ها است اما از سوی دیگر رسانه ها نباید صرفاً حالت واکنشی یا انفعال داشته باشند.

وی تأکید کرد: رسانه های قدرتمند می توانند به جامعه خط بدهند و افکار عمومی را شکل و جهت بدهند، روشنگری کرده و چشم انداز تعریف کنند و به جامعه و مردم تحلیل بدهند تا قدرت انتخاب و تشخیص مردم را بالا ببرند.

این مسؤول در پایان اظهار کرد: خبرگزاری فارس جزو خبرگزاری های فعال استان است که همیشه سعی داشته با جدیت نسبت به مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس نسبت به مسائل روز موضع گیری های جسورانه و تحلیل های شفاف دارد

خبرگزاری فارس نسبت به مسائل روز موضع گیری های جسورانه و تحلیل های شفاف دارد