مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-10حوادث

دستگیری کلاهبردار طراحی دکوراسیون در سایت دیوار


رییس پلیس فتا یزد از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی دروغ در سایت دیوار از کاربران فضای مجازی به بهانه طراحی دکوراسیون منزل کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سفارش طراحی دکوراسیون در سایت دیوار و پرداخت وجه در قبال آن و انجام ندادن تعهد ازطرف طراح، مدعی کلاهبرداری از وی از طریق سایت دیوار شده بود که با توجه به احتمال شکایت‌های جدید دراین خصوص موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: طی اقدامات فنی مهندسی متهم با هماهنگی قضایی مورد شناسایی قرار گرفت و در یکی از اقامتگاه‌های سنتی دستگیر شد و طی بازرسی از محل سکونت وی تعداد زیادی اوراق قراردارد خام طراحی دکوراسیون منزل به همراه مهرمربوطه کشف شد.

رییس پلیس فتا یزد اظهار کرد: متهم در اظهارات خود به کلاهبرداری از چندین نفر اعتراف کرد و عنوان داشت پس از تماس مشریان به محل مورد نظر مراجعه کرده و با اخذ قرارداد با مشتریان اقدام به گرفتن بیعانه می کرده و آدرس یک مغازه طراحی دکوراسیون را برای مراجعات بعدی اعلام کرده ولی از ایفای تعهد خودداری و پس ازمراجعه مشتریان به آدرس داده شده متوجه می‌شدند که آدرس به نام فرد دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار طراحی دکوراسیون در سایت دیوار

دستگیری کلاهبردار طراحی دکوراسیون در سایت دیوار