مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-10سياسي

برگزاری رزمایش مومنانه با حفظ کرامت انسانی/ 100 هزار بسته معیشتی اهدا شد


فرمانده سپاه کربلا در مازندران از تهیه و توزیع 100 هزار بسته معیشتی به ارزش 38 میلیون تومان بین نیازمندان سراسر استان خبر داد و گفت: با کمک های مردمی و با حفظ کرامت انسانی بسته ها به نیازمندان تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، سیاوش مسلمی در حاشیه اجرای مرحله اول موج دوم نهضت کمک های مومنانه در جمع خبرنگاران در فریدونکنار، از تهیه و توزیع 100 هزار بسته معیشتی به ارزش 38 میلیون تومان بین نیازمندان سراسر استان خبر داد و گفت: با کمک های مردمی و با حفظ  کرامت انسانی بسته ها به نیازمندان تحویل شد.

وی با قدردانی از آحاد مردم و مسوولان در مشارکت کمک های مومنانه افزود: در شهرستان فریدونکنار هم اقدامات خوبی در موج دوم نهضت کمک های مومنانه صورت گرفت.

مسلمی از توزیع یک هزار و 300 بسته معیشتی در این شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر اهدای بسته معیشتی، 50 میلیون کمک جهیزیه هم به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا به توزیع 10 هزار 300 بسته غذایی در قالب اطعام دهی دهه ولایت و امامت اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با این کمک های مومنانه  رضایت مندی  امام خامنه ای نائب امام زمان  را فراهم کنیم.

  دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه با اشاره به هم افزایی مردم و مسوولان د  اجرای نهضت با هدایت ائمه جمعه شهرستان ها در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مومنانه با حفظ کرامت انسانی/ 100 هزار بسته معیشتی اهدا شد

برگزاری رزمایش مومنانه با حفظ کرامت انسانی/ 100 هزار بسته معیشتی اهدا شد