مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:402020-08-10اقتصادي

رونق سرمایه گذاری های اقتصادی با تلاش رسانه ها


از مهم ترین حقوق رسانه ها، مطالبه گری و شفاف سازی است و تمام سعی ما طی این مدت، بر این بوده که علاوه بر رسانه ها، روحیه مطالبه گری را در مردم نیز افزایش دهیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: از مهم ترین حقوق رسانه ها، مطالبه گری و شفاف سازی است و تمام سعی ما طی این مدت، بر این بوده که علاوه بر رسانه ها، روحیه مطالبه گری را در مردم نیز افزایش دهیم.

محمدصادق معتمدیان، امروز دوشنبه 20 مرداد در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: قطعاً مدیران دستگاه های اجرایی نیز موظفند در این زمینه همراهی کنند و پاسخگوی مطالبات رسانه ها و مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و همکاری های مجموعه فعالان رسانه ای به ویژه اعضای خانه مطبوعات در 21 ماه حضورش در استان، تصریح کرد: طی این مدت در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در حوزه رسانه ای استان اتفاقات خوبی رخ داده و نقش رسانه ها در تبیین و انعکاس خدمات و اقدامات دولت، کاملاً برجسته و بی بدیل بوده است.

معتمدیان با اشاره به اولین جلسه خود با سردبیران و صاحبان امتیاز نشریات گفت: در آن نشست موضوع تدوین منشور اخلاقی رسانه پیشنهاد شد تا فعالیت های رسانه ای در این چارچوب به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق سرمایه گذاری های اقتصادی با تلاش رسانه ها

رونق سرمایه گذاری های اقتصادی با تلاش رسانه ها