مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-12اقتصادي

بهره برداری خوبی از فرصت های صادراتی مازندران نشده است


سفیر ایران در اسپانیا با تاکید بر کاهش روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: بهره برداری خوبی از فرصت های صادراتی مازندران نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قشقاوی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی روابط تجاری استان های شمالی ایران با اسپانیا با اشاره به بروکراسی های اداری در کشور که سرمایه گذار باید شش ماه تا یکسال معطل یک مجوز باشد، تصریح کرد: به نظر می رسد که باید یک کلینیک اقتصادی دایر کنیم که ببینیم چرا یک مجوز این همه در گیر و دار ادارات می ماند،.

وی با تاکید براین که باید ببینیم که گیر کار در کجاست وچرا ادارات، بانک ها و سازمان های مسئول باید این همه سرمایه گذار را معطل کنند و اگر تعداد کارشناس کم است باید اضافه ومدارک باید دیجیتالی ارسال شود، همچنین اگر نقص دارد بگویند که رفع شود و اگر نقص ندارد باید ظرف 10 روز مجوز صادر شود.

قشقاوی تأکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد بخش خصوصی را معطل کند زیرا بخش خصوصی باید در رأس باشد و لازم است که روند صدور مجوزها کاهش یابد.

سفیر ایران در اسپانیا با بیان اینکه مازندران از نظر ظرفیت های صادراتی رتبه بالایی دارد، تأکید کرد باید ببینیم چرا از این فرصت، بهره برداری خوبی برای صادرات نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری خوبی از فرصت های صادراتی مازندران نشده است

بهره برداری خوبی از فرصت های صادراتی مازندران نشده است