مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-17سياسي

از پدری برای یتیمان تا توزیع سبدهای غذایی در رزمایش مومنانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی و کار خیر همانند آهن ربایی است که هرچه در ذات انسان عجین شود انسان را به سمت خود می کشد و موضوع مهمی که همه افراد خیر به آن ایمان دارند این است که هر چه دارند را مدیون کارهای خیرشان می دانند و اعتقاد دارند هم اینکه در این مسیر فعال هستند ثمره و اثر کار خیرشان بوده است که در این زمینه سیدصادق موسوی خیر شهرستان بابل و حامی 85 یتیم این شهرستان که سرش برای کار خیر درد می کند، می گوید: رفع مشکلات مردم را بهترین لحظه زندگی خود می دانم و همواره تلاش می کنم در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنم.

موسوی جدا از اینکه حامی 85 یتیم در شهرستان بابل است هر جا احساس کرد نیاز به ورودش است دریغ نکرده و نمی کند و اعتقاد دارد هرچه دارد مدیون همین کارهایش است و هر موفقی در زندگیش کسب کرده ثمره دعای نیازمندان است.

  باوجود اینکه سرپرستی ایتام را برعهده دارد و همه ایام تلاشش این است بتواند بهترین خدمات را به ایتام تحت پوشش ارائه دهد اما در این شرایط سخت کمک مومنانه به ایتام و سایر انجام شد و این خدمات همچنان ادامه دارد.

این خیر بیان می کند: همچنین خرید و توزیع ماسک، لباس مخصوص کادر درمانی تا توزیع گوشت قربانی در عید قربان امسال از دیگر خدمات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پدری برای یتیمان تا توزیع سبدهای غذایی در رزمایش مومنانه

از پدری برای یتیمان تا توزیع سبدهای غذایی در رزمایش مومنانه