مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-17سياسي

محرومیت زدایی روستاها اولویت قرارگاه آبادانی سپاه فجر فارس در رزمایش مومنانه


 سید مجتبی سرورزاده در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس در شیراز با یادآوری اینکه فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس از سال 96 با تشکیل پنج کارگروه زیرساخت و عمران ؛ اشتغال و معیشت ؛ بهداشت و سلامت ؛ تعلیم و تربیت و فرهنگی اجتماعی آغاز شده که شش دهستان را به عنوان دهستان هدف انتخاب، و خدمات خود را به مردم این مناطق ارائه می کند.

سرورزاده، محور فعالیتهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی را شعار از مردم، با مردم برای مردم دانست و اظهار داشت: با بررسی مشکلات دهستان های هدف و با کمک مردم همان منطقه، برای برطرف کردن مشکلات اقدام کرده و زیرساخت های لازم در منطقه را تأمین می کنیم.

 به گفته وی هدف از تشکیل این قرارگاه ، تحقق توصیه و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر سازماندهی یک هزار دهستان آباد بر اساس الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در کشور است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده، در استان فارس، شش دهستان قشلاق از شهرستان خرم بید؛ دژکرد از شهرستان اقلید؛ جوزار از شهرستان نورآباد؛ کهمره نودان از شهرستان کوه چنار; راهکان از شهرستان خفر و رودبال از شهرستان استهبان؛ در مرحله اول مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: دهستان های دیگری در سطح استان و یک دهستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی روستاها اولویت قرارگاه آبادانی سپاه فجر فارس در رزمایش مومنانه

محرومیت زدایی روستاها اولویت قرارگاه آبادانی سپاه فجر فارس در رزمایش مومنانه