مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-17بين الملل

ارتش در سیل کمک خوبی به کرمان کرد


استاندار کرمان با اشاره به بروز برخی حوادث در این استان گفت: در بحران هایی نظیر وقوع سیل ارتش کمک های بسیار خوبی به استان کرد.

- استاندار کرمان با اشاره به بروز برخی حوادث در این استان گفت: در بحران هایی نظیر وقوع سیل ارتش کمک های بسیار خوبی به استان کرد و با تجهیزات مهندسی در ترمیم سیل بندها و احداث سیل بندهای جدید کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد جواد فدایی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: تفاهمنامه خوبی بین استانداری و قرارگاه منطقه ای جنوب شرق به امضا رسیده که در بحران ها با همکاری متقابل، کارهای پیشگیری، مدیریت رودخانه ها، سیلاب ها و غیره دنبال شود.

وی تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا نیز ارتش بیمارستان آماده ساخت و نقاهتگاه تجهیز کرد و ایستگاه های غربالگری داشتند که از این کمک ها و خدمات قدردانی می کنم که در کنار خدمات، فعالیت نظامی خودشان انجام دادند.

نیازمند پشتیبانی ارتش در مناطق گردشگری کویری هستیم استاندار کرمان با بیان اینکه نیاز به پشتیبانی نزدیک هوایی در منطقه کویر داریم تاکید کرد: وسعت کویر بسیار زیاد است و در حال حاضر تامین امنیت این منطقه به مراتب مشکل تر از گذشته شد، چون حضور گردشگران، محققان، کمپ های کویری و گردشگری در این منطقه، مدیریت کویر را مشکل تر کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در سیل کمک خوبی به کرمان کرد

ارتش در سیل کمک خوبی به کرمان کرد