مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-19اقتصادي

پرداخت اجاره بهای محرومان؛ گامی در جهت تحقق رزمایش مومنانه در شیراز


از ابتدای شیوع کرونا، یکی از مسائلی که مورد توجه قرار داشت، ایجاد کمپین هایی برای ترغیب مالکان به بخشش اجاره بها یا عدم افزایش آن بود.

- سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ شیراز از ابتدای شیوع کرونا یکی از مواردی که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت، بحث عدم افزایش اجاره بها و ایجاد کمپینی تحت عنوان صاحبخانه خوب بود.

موضوعی که با افزایش چشمگیر قیمت مسکن در کنار افزایش بی رویه و سلیقه ای نرخ رهن و اجاره در نقاط مختلف شهر شیراز به شدت خود را نشان داد.

در این راستا صحبت با صاحبخانه ها به جهت مراعات حال مستاجران و یا کم کردن اجاره به جهت بیکاری بسیاری از اقشار آسیب پذیر جامعه در پی تعطیلی ها و خاموشی چراغ بسیاری از کسب و کارها مورد توجه برخی از گروه های جهادی قرار گرفت.

اقدام نیک و خیرخواهانه ای که می تواند تا حدی گره از کار مردم بگشاید.

این اقدام نیز در طی هفت ماهه گذشته در دستور کار گروه جهادی وابسته به حرم مطهر حضرت علی بن حمزه(ع) قرار گرفت و به گفته مدیر حرم، ضمن رایزنی با صاحبخانه ها در مناطق محرومی چون سهل آباد، مهدی آباد کتسبس، بلوار اتحاد و.

مبلغ 50 میلیون تومان برای پرداخت اجاره بهای نیازمندان هزینه شد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجموعه حرم حضرت علی بن حمزه(ع) ، قرارگاه حضرت زینب(س) را تشکیل داده و از گروه های جهادی دعوت شد تا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت اجاره بهای محرومان؛ گامی در جهت تحقق رزمایش مومنانه در شیراز

پرداخت اجاره بهای محرومان؛ گامی در جهت تحقق رزمایش مومنانه در شیراز