مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-19اقتصادي

عملیات اجرایی 324 پروژه روستایی گلستان طی هفته دولت آغاز می شود


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات اجرایی 324 طرح هادی و پروژه روستایی با اعتبار 81 میلیارد تومان طی هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدمحمد حسینی ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی واشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 179 پروژه عمرانی شامل طرح های هادی روستایی، آسفالت، جمع آوری آب های سطحی، ایمن سازی روستا، بازنگری طرح هادی و … با اعتبار 40 میلیارد تومان انجام می شود.

وی با بیان اینکه تعداد طرح های بهره برداری شده در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته 400 درصد افزایش داشته، توضیح داد: با بهره برداری از این طرح ها 120 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از خدمات بنیاد مسکن بهره مند می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی 324 پروژه طرح هادی در 225 روستای استان آغاز می شود.

وی اعتبار این پروژه ها را 81 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 45 درصد از اعتبارات اجرای طرح از منابع ملی و مابقی از منابع استانی تأمین می شود.

حسینی با یادآوری اینکه تعیین و تکلیف سند دار شدن اراضی تحت مالکیت بنیاد علوی در 600 روستا و 17 شهر با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر آغاز شده است، بیان کرد: 512 هزار نفر جمعیت روستایی از این خدمت بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 324 پروژه روستایی گلستان طی هفته دولت آغاز می شود

عملیات اجرایی 324 پروژه روستایی گلستان طی هفته دولت آغاز می شود