مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-20سياسي

افتتاح دو سرای محله در قرچک تا آخر سال/ پیشرفت 10 درصدی آرامستان قرچک


آرامستان قرچک در زمینی به مساحت 150 هکتار در اختیار مدیریت شهری قرار گرفت که 50 هکتار آن برای آرامستان و الباقی بحث های فرهنگی و فضای سبز استفاده می شود و این آرامستان تاکنون پیشرفت 10 درصدی دارد.

- ایسنا/تهران شهردار قرچک گفت: آرامستان قرچک در زمینی به مساحت 150 هکتار در اختیار مدیریت شهری قرار گرفت که 50 هکتار آن برای آرامستان و الباقی بحث های فرهنگی و فضای سبز استفاده می شود و این آرامستان تاکنون پیشرفت 10 درصدی دارد.

محسن خرمی شریف بعد از ظهر پنجشنبه 30 مرداد در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید رحیمی کانون ملائک برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان زبان گویا مردم محسوب می شوند و در این عرصه سختی های زیادی را متحمل می شوند.

وی افزود: بنده بدون شعار عرض می کنم خادم مردم هستم، امیدوارم در نزد خدا و مردم شهرمان روسفید باشم و رضایتمندی شهروندان را جلب کرده باشم، آرزوی دیرینه بنده این بود که اقدامات شهرداری در منازل مردم گفته شود و همیشه رضایتمندی داشته باشند.

خرمی شریف افزود: علت موفقیت در حوزه شهری یکدست بودن و هماهنگ بودن اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری است تا در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

شهردار قرچک تصریح کرد: تعداد پروژه های عمرانی آن قدر زیاد بوده که آمار آن از دست ما خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو سرای محله در قرچک تا آخر سال/ پیشرفت 10 درصدی آرامستان قرچک

افتتاح دو سرای محله در قرچک تا آخر سال/ پیشرفت 10 درصدی آرامستان قرچک