مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-21سياسي

رخت عزا بر دل عاشقان حسینی/هزینه پذیرایی محرم صرف توزیع اقلام بهداشتی می شود


امسال برای حفظ سلامت عزاداران، اگرچه دعوت برای حضور گسترده در مساجد و تکایا نیست اما عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) و اصحاب پاکشان با احیای بهتر فر یضه امر به معروف و نهی از منکر همچنان جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امسال برای حفظ سلامت عزاداران و رعایت موازین بهداشتی اگرچه دعوت برای حضور گسترده در مساجد و تکایا نیست اما عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) و اصحاب پاکشان با احیای بیشتر و بهتر شعور حسینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر همچنان جاری است.

ماه محرم ناخواسته رخت عزا بر دل عاشقان حسینی می پوشاند چه در مساجد و چه در منازل.

می توان در منزل بود و با نواهای مداحی و مرثیه سرایی به عزاداری پرداخت، میتوان هزینه های نذورات محرم را صرف خردید اقلام بهداشتی و رفع گرفتاری نیازمندان کرد.

رزمایش مومنانه یعنی به یاد نیازمندان و مستضعفان بودن.

چه بهتر از صحنه محرم که این سلسه که از قبل از ماه رمضان آغاز شده به این بهانه نیز استمرار یابد و چه دست های دعا که به دنبال این کار خیر به آسمان برافراشته میشود و برای باعث و بانی آن اجر و ثواب دنیوی و اخروی طلب می کند.

این روزها مساجد و تکایا سیاه پوش شده اند و کمتر کسی را می بینیم که فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت نگوید چرا که دلها نیز عزای حسینی را درک کرده و این غم هرگز از دله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخت عزا بر دل عاشقان حسینی/هزینه پذیرایی محرم صرف توزیع اقلام بهداشتی می شود

رخت عزا بر دل عاشقان حسینی/هزینه پذیرایی محرم صرف توزیع اقلام بهداشتی می شود