مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-21سياسي

دولت از لجاجت خود در طرح گشایش اقتصادی دست بردارد/نبود وحدت رویه در ستاد ملی کرونا


امام جمعه آستانه اشرفیه با انتقاد از رفتار دولت در خصوص طرح گشایش اقتصادی گفت: مجلس شورای اسلامی طرحی بسیار خوب پیشنهاد داده است به طوری که نفت تبدیل به مواد پتروشیمی می شود زیرا این مواد در هنگام تحریم قابلیت فروش دارند لذا دولت باید از لجاجت خود در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آیین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه عدم تصویب تحریم های تسهیلاتی در سازمان ملل یک شکست بی سابقه در آمریکا است، اظهار کرد: آمریکا با تحریم های تسهیلاتی علیه جمهوری اسلامی سعی اعمال فشارهای سنگین علیه مردم ایران را داشت ولی ملت ایران با مقاومت خود آمریکا را مستأصل و باعث شکست سنگین رژیم تروریستی آمریکا در سازمان ملل شدند.

وی با تأکید بر لزوم رصد حرکت منافقانه کشورهای اروپایی گفت: مسؤولان نباید رأی ممتنع کشورهای اروپایی به در سازمان ملل را به معنای دوستی این کشورها با جمهوری اسلامی تلقی کنند زیرا آنان بر اساس برجام باید چنین کاری را انجام می دادند.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه پیش فروش 200 میلیون بشکه نفت بدهی سنگین به دولت بعدی اعمال می کند، تصریح کرد: دولت با مطرح کردن این طرح سعی در رفع کمبود کسری بودجه خود را دارد ولی این طرح به لحاظ قانونی دارای مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از لجاجت خود در طرح گشایش اقتصادی دست بردارد/نبود وحدت رویه در ستاد ملی کرونا

دولت از لجاجت خود در طرح گشایش اقتصادی دست بردارد/نبود وحدت رویه در ستاد ملی کرونا