مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-22اقتصادي

پرونده ناتمام مالی و انتصاب های سریالی در شرکت غله اصفهان


پرونده ناتمام مالی و انتصاب های سریالی در شرکت غله اصفهان این روزها نقل محافل سیاسی و اقتصادی استان است و شائبه هایی را درباره دخالت گروه های سیاسی و غیرمسؤول در انتصاب مدیران استان اصفهان در سال آخر دولت در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته گذشته بود که محسن ضیایی نافچی با حکم یزدان سیف مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، به عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان معرفی شد.

محسن ضیایی نافچی، مدیر کل سابق شرکت غله چهارمحال و بختیاری و معاون اداری شرکت غله منطقه 10 بوده که جایگزین محمود ابراهیمی شد.

مدیرعامل پیشین نیز، رضا نیک نداف بود که قبل از انتصاب بازنشسته بود و بعد از اعلام و تصویب قانون بازنشستگی نامه ای ارسال کرد تا بتواند به کار خود ادامه دهد و مشمول قانون نشود اما با این درخواست موافقت نشد و اعلام شد که او شامل قانونی که بتواند به کار خود ادامه دهد، نمی شود (برای اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید).

عملکرد نیک نداف در شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان نیز با شائبه هایی همراه بود که در آن زمان واکنش حجت الاسلام احمد سالک، نماینده وقت مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی را برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ناتمام مالی و انتصاب های سریالی در شرکت غله اصفهان

پرونده ناتمام مالی و انتصاب های سریالی در شرکت غله اصفهان