مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-22سياسي

مردم «نایسر» نیازمند حمایت دولت هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در ناحیه منفصل شهری نایسر قشری ضعیف از لحاظ مالی و معیشتی سکونت دارند که نیازمند حمایت دولت و شناسایی از سوی تشکل های مدنی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه فرانک قدسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان صبح امروز از موسسه مردم نهاد نوای باران در ناحیه منفصل شهری نایسر بازدید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جریان این بازدید از اقدامات موسسه مردم نهاد نوای باران که در راستای توانمندسازی زنان محله، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم محله در ایام کرونا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، تامین بخشی از نیازهای مادی دانش آموزان محله و کاهش آسیب های اجتماعی در این ناحیه صورت گرفته است، قدردانی کرد.

 خوش اقبال در ادامه گفت: نایسر از این لحاظ که جمعیت قابل توجهی در آن ساکن است از جنبه های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: در ناحیه منفصل شهری نایسر قشری ضعیف از لحاظ مالی و معیشتی سکونت دارند که نیازمند حمایت دولت و شناسایی از سوی تشکل های مدنی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: از اینکه این انجمن توانسته با ظهور و اثربخشی خود قسمتی از مشکلات مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم «نایسر» نیازمند حمایت دولت هستند

مردم «نایسر» نیازمند حمایت دولت هستند