مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:202020-08-22فرهنگي

فروش بیش از 55 هزار جلد کتاب در طرح تابستانه خراسان رضوی


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که طرح تابستانه کتاب پس از 12 روز در سراسر کشور به پایان رسید، گفت: - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که طرح تابستانه کتاب پس از 12 روز در سراسر کشور به پایان رسید، گفت: کل فروش استان در انتهای طرح 19 میلیارد و 11 میلیون و 12 هزار و 95 ریال بود و 55 هزارو 335 جلد کتاب در طی این مدت کوتاه به فروش رسید که آمار بی نظیری را در حوزه کتاب و کتاب خوانی استان رقم زده است.

افشین تحفه گر با اعلام این خبر افزود: در این دوره با مشارکت گسترده مردم کتاب خوان و فرهیخته استان، خراسان رضوی به عنوان یکی از فعال ترین و پرفروش ترین استان های کشور برای چهارمین دوره پیاپی معرفی شد.

وی ادامه داد: 82 کتاب فروشی از سراسر استان در این دوره از طرح شرکت کردند که از این تعداد 63 کتاب فروشی مربوط به مشهد و 19 کتاب فروشی مربوط به شهرستان ها بود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بیان کرد: از بین کتاب فروشی های شرکت کننده در طرح،62 کتاب فروشی شهرستان مشهد و 16 کتاب فروشی در سایر شهرستان ها فروش داشتند.

تحفه گر گفت: یارانه اختصاص یافته به استان خراسان رضوی در طی طرح با توجه به استقبال بی نظیر مردم در چند نوبت افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 55 هزار جلد کتاب در طرح تابستانه خراسان رضوی

فروش بیش از 55 هزار جلد کتاب در طرح تابستانه خراسان رضوی