مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-22سياسي

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سمنان


فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: در مرحله دوم رزمایش «همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه» و فقط در بسته های معیشتی، تاکنون 20 هزار بسته در استان تهیه و توزیع شده است و این رزمایش ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان و معاونان او، با گرامیداشت ایام ماه محرم الحرام و تبریک روز پزشک و فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: از زحمات تمام پزشکان و اعضای کادر درمانی به ویژه پزشکان استان سمنان قدردانی می شود که مدت هاست جهادی تلاش می کنند.

او اضافه کرد: مدت شیوع ویروس کرونا صورت گرفت و تلاش های قابل توجهی انجام شد که همه این زحمات قابل تقدیر است.

مجموعه های مردمی نقش آفرینی کردند فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: در حوزه کرونا اتفاقات قابل توجه در استان سمنان ثبت شد و مجموعه های مردمی نقش آفرینی کردند.

او گفت: در بخش توزیع بسته های معیشتی و کمک های مؤمنانه هم بیش از ظرفیت استان سمنان اقدام شد و آن هم ناشی از هم افزایی خوبی بود که مجموعه های خدمات رسان انجام دادند و عزم جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم دیده شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان افزود: در اولویت بندی جامعه هدف و افرادی که شناسایی شدند تا کمک ها بین آنها توزیع شود، نیز تلاش های وافری صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سمنان

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سمنان