مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 13:002020-08-22سياسي

توزیع 100 هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان استان سمنان


فرمانده سپاه استان سمنان از توزیع 100 هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان این استان خبر داد و گفت: وحدت و همراهی دولت و سپاه در سمنان قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی بعدازظهر شنبه در دیدار با استاندار سمنان به مناسبت هفته دولت ضمن بیان اینکه شرایط کرونایی باعث شد تا همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولان در ایران باری دیگر در جهان زبان زد شود، اظهار داشت: در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه 100 هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همراهی دولت و سپاه در استان سمنان قابل تقدیر است، افزود: جامعه سپاه استان قدردان زحمات و تلاش های پزشکان در بحث درمان بیماران مبتلابه کرونا است.

کارنامه درخشان سپاه در خدمت رسانی به مردم فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه توسعه زیرساختی و عمرانی و گره گشایی از مشکلات مردم ازجمله وظایف مهم دولت است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر از شهدای مکتبی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و مردمی بودن این عزیزان الگویی مناسب برای تمام مدیران و مسئولان است.

دامغانی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سمنان در سال های گذشته تلاش کرده است که با تمامی دستگاه های اجرایی ارتباط برقرار کند، یادآور شد: مسئولانی که تلاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان استان سمنان

توزیع 100 هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان استان سمنان