مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:102020-08-23اجتماعي

چشم انتظاری آهوان سهرین به نذر طبیعت


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: طرح نذر طبیعت به منظور ایجاد زیستگاهی امن برای آهوان همیشه در حال فرار، اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: طرح نذر طبیعت به منظور ایجاد زیستگاهی امن برای آهوان همیشه در حال فرار، اجرا می شود.

حسین آبسالان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نذر طبیعت در زنجان، به منظور ایجاد زیستگاهی امن برای آهوان همیشه در حال فرار اجرایی می شود.

وی با اشاره به اهمیت گسترش و توجه خیران و دوست داران محیط زیست به نذر طبیعت، این اقدام را عاملی برای نجات آهوان دشت سهرین و ایجاد محیطی امن برای آنان دانست و افزود: دوستداران محیط زیست با ایجاد منبع های آب، خرید علوفه و یا زمین های متعلق به مردم واقع در این دست، در احیای منطقه حفاظت شده سهرین نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: تشکل های زیست محیطی و رسانه ها می توانند در حوزه نذر طبیعت و اشاعه آن در بین مردم و ورود خیران در این راستا، کمکحال محیط زیست باشند؛ به طوریکه خیران می توانند با خرید زمین های مردم در دشت سهرین و وقف آن به محیط زیست، زیستگاهی امن برای آهوان همیشه در حال فرار ایجاد کنند.

آبسالان تصریح کرد: زنجان جزو استان هایی است که با نیم ساعت طی مسیر وارد منطقه حفاظت شده می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری آهوان سهرین به نذر طبیعت

چشم انتظاری آهوان سهرین به نذر طبیعت