مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 12:102020-08-23بين الملل

آمریکا مانع حضور رسانه های مقاومت در مراسم تحویل پایگاه التاجی شد


نظامیان ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا مانع از پوشش رسانه ای مراسم تحویل پایگاه التاجی در شمال بغداد به نیروهای عراقی، از سوی شبکه های العهد، العالم و النجباء، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نظامیان ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا، از پوشش خبری مراسم تحویل پایگاه التاجی به نیروهای عراقی توسط شبکه های العهد، العالم و النجباء ممانعت کردند.

در ویدئویی که توسط محمد العواد ، خبرنگار شبکه العهد منتشر شده، آمده است: قرار بود ائتلاف بین المللی ضدداعش پایگاه نظامی التاجی را به نیروهای عراقی تحویل دهند و دعوت نامه ای از فرماندهی عملیات مشترک برای پوشش مراسم تحویل دریافت کردیم؛ اما نیروهای امریکایی ائتلاف مذکور به صورت گزینشی مانع از حضور تیم رسانه ای برخی شبکه ها شدند.

العواد افزود: نیروهای امریکایی علیرغم دعوت فرماندهی عملیات مشترک، مانع از ورود شبکه های العهد، العالم و النجباء برای پوشش مراسم مذکور شدند که این اقدام با آزادی بیان و حق رسانه ها در انتقال اطلاعات در تعارض قرار دارد.

وی در پایان اظهار داشت: ما علت این کار را نمی دانیم، ما در اراضی عراق قرار داریم و امریکایی ها حق ندارند که مانع از تردد رسانه های عراقی در کشورشان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع حضور رسانه های مقاومت در مراسم تحویل پایگاه التاجی شد

آمریکا مانع حضور رسانه های مقاومت در مراسم تحویل پایگاه التاجی شد