مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 02:202020-08-23اقتصادي

تب تند مدلینگ کودکان با قرمز شدن قلب ها در فضای مجازی


تب مدلینگ کودکان در حال افزایش است، والدین در پیج های عمومی و خصوصی عکس هایی را از کودکان خود با ژست های متفاوت منتشر می کنند، این مسئله موجب می شود کودکان از معصومیت کودکی خود فاصله بگیرند و در آینده و با افزایش سن دچار برخی مشکلات روحی و روانی ناشی از .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری تب مدلینگ کودکان در حال افزایش است، والدین در پیج های عمومی و خصوصی عکس هایی را از کودکان خود با ژست های متفاوت منتشر می کنند، این مسئله موجب می شود کودکان از معصومیت کودکی خود فاصله بگیرند و در آینده و با افزایش سن دچار برخی مشکلات روحی و روانی ناشی از این محبوبیت دوران کودکی که در بزرگسالی ممکن است کاهش پیدا کند، روبرو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز جامعه ما با پدیده ای به نام مدلینگ کودکان و نوجوانان در فضای مجازی روبرو است، بسیاری از ما زمان زیادی را صرف گشت و گذار در صفحات فضای مجازی می کنیم، در این بین چشممان به کودکان زیبایی می افتد که در همان لحظه در ذهن خود این کودک و والدین را بابت اینهمه زیبایی و سلیقه در انتخاب لباس تحسین می کنیم.

گاهی این مسئله به همین جا ختم نمی شود و ما با لایک و نوشتن چند جمله احساسات خود را از دیدن این کودک بیان می کنیم، شاید در نگاهی گذرا این مسئله هیچ جای اشکالی نداشته باشد، اما این قاب های مجازی که توسط والدین منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب تند مدلینگ کودکان با قرمز شدن قلب ها در فضای مجازی

تب تند مدلینگ کودکان با قرمز شدن قلب ها در فضای مجازی