مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-24پزشكي

تولید دارویی برای مهار مشکل تنفسی ناشی از کرونا در البرز


نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه داروی توسیلیزومب با نام تجاری تمزیوا مجوز ورود به بازار گرفت، گفت: این دارو به بیماران کرونایی که مشکل حاد تنفسی پیدا کردند کمک خواهد کرد و آمار مرگ و میر را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، امیر فرشچی، نایب رییس اتاق بازرگانی البرز، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه داروی توسیلیزومب با نام تجاری تمزیوا مجوز ورود به بازار گرفت، گفت: داروی توسیلیزومب هم اکنون در درمان بیماران مبتلا به را بررسی کرد به صورت یک بازویی انجام شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: بر اساس نتایج حاصل از مطالعه، مرگ و میر بیماران مبتلا به کووید 19 در مراحل شدید بیماری، با کاهش قابل قبولی همراه بود و نتایج به دست آمده با نتایج حاصل از سایر مطالعات انجام شده جهت ارزیابی اثربخشی داروی توسیلیزومب در دنیا منطبق بود.

وی افزود: به همین دلیل اداره کل دارو سازمان غذا و دارو بعد از دریافت نظر مثبت کارشناسی اداره بالینی، مجوز استفاده تمزیوا در بیماری کووید 19 را صادر کرد.

  دکتر فرشچی در خصوص میزان تولید این دارو افزود: هیچ گونه محدودیتی در تولید این دارو و عرضه به داروخانه های کشور نداریم و هم اکنون نیز ذخیره احتیاطی ویژه ای در کشور ایجاد کرده ایم که پاسخگوی نیاز بیماران سراسر کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دارویی برای مهار مشکل تنفسی ناشی از کرونا در البرز

تولید دارویی برای مهار مشکل تنفسی ناشی از کرونا در البرز