مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:352020-08-24ورزشي

توضیحات تیم پاس به اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس


سرپرست باشگاه پاس همدان در رابطه با حواشی دیدارهای هفته آخر لیک دسته دو کشور و اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/همدان سرپرست باشگاه پاس همدان در رابطه با حواشی دیدارهای هفته آخر لیک دسته دو کشور و اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس توضیحاتی ارائه داد.

محمد مظهری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حواشی دیدارهای هفته آخر لیک دسته دو کشور توضیح داد: در بازی تیم پاس و سردار بوکان، ما با دو گل جلو بودیم و داور سه پنالتی برای ما نگرفت اما دو توپی که اصلاً پنالتی نبود برای تیم حریف پنالتی اعلام و نتیجه بازی را داور مساوی کرد.

وی ادامه داد: در بازی همزمان هم که بین تیم چوکا تالش و تیم شهرداری بندرعباس برگزار شد، گل دوم چوکا شائبه برانگیز بود که ما اعتراض خود را به فدراسیون و سازمان لیگ فرستادیم که البته دیگر خیلی هم تأثیرگذار نیست اما ما کار خود را مانند چند تیمی که اعتراض داشتند، انجام دادیم.

سرپرست باشگاه پاس همدان افزود: با توجه به شرایطی که داشتیم بعد از مسائلی که در بازی همزمان پیش آمد و پنالتی هایی که برای حریف گرفته شد، از نظر روانی روی تیم ما تأثیر گذاشت.

وی در رابطه با اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس در مورد عدم حضور تیم های حفاری و ایران جوان در برابر تیم پاس بیان کرد: حفاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات تیم پاس به اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس

توضیحات تیم پاس به اظهارات مدیرعامل تیم شهرداری بندرعباس