مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-24اقتصادي

فروش تابستانه کتاب در استان بوشهر 120 درصد افزایش یافت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از افزایش 120 درصدی فروش تابستانه کتاب در استان نسبت به بهارانه کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه کرمپور ظهر دوشنبه در جمع فعالان حوزه کتاب اظهار داشت: به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی طرح تابستانه کتاب امسال با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح از 18 الی 30 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های عضو این طرح در استان بوشهر نیز اجرا شد که هفت کتاب فروشی در مرکز استان و پنج کتاب فروشی در شهرستان ها مشارکت داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: با پایان این طرح در 30 مرداد ماه و بر اساس آمارهای اعلام شده، در استان بوشهر از نظر تعداد کتاب و میزان فروش نسبت به بهارانه کتاب امسال رشد 120 درصدی را شاهد بودیم.

کرمپور با بیان اینکه در این طرح کتابفروشی ها با یارانه 20 درصدی کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه کردند، گفت: هر خریدار مجاز به خرید کتاب تا سقف 150 هزار تومان و بهره گیری از 30 هزار تومان یارانه بود.

وی تعداد کتاب های فروش رفته توسط کتابفروشی های استان بوشهر حاضر در این طرح را بیش از پنج هزار و 556 جلد عنوان و اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد کتاب فروش رفته بیش از دو میلیارد و 650 میلیون ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش تابستانه کتاب در استان بوشهر 120 درصد افزایش یافت

فروش تابستانه کتاب در استان بوشهر 120 درصد افزایش یافت